söndag 5 april 2009

Bruce i sommar



Under mitt inte alltför långa liv har jag många gånger varit sugen på att se Bruce Springsteen. Bruce måste ses live säger folk till mig. Och jag tror dem. Varje gång han är i Sverige (och det är jävligt ofta), vräker kvällstidningarna ur sig femmor i betyg och även om jag inte är mycket för kvällstidningarnas nöjes-nissar, så måste dessa femmor betyda någonting.

Jag har alltså bestämt mig. Den här gången skall jag stoppa undan lite av studiebidraget och gå in helhjärtat för att få tag på några bra biljetter. Efter allt jag hört kommer förväntningarna självklart vara skyhöga, men jag blir samtidigt inte besviken om konserten skulle floppa totalt (oddsen?). Bossen är helt enkelt en för stor musiker och personlighet att bli besviken på.

/Henrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Musik Musik Blogg listad på Bloggtoppen.se